24.5.11

Tack

Tack för tipsen allihopa. Fick SÅ mycket inspiration när jag läste era kommentarer om vad jag kan äta till frukost.
Blev så inspirerad att jag sket i frukosten och väntade tills jag kunde laga lunch. Så nu står brysselkålen på kokning. Fetaosten är redan tärnad.

Igår när jag kom till sjukhuset, betalade jag 170:- för att två minuter senare sitta i bilen på väg hem. Läkaren insisterade på att jag skulle avvakta till efter sommaren, då ärret inte blir så litet som jag trodde att det skulle bli. Måste täcka det hela sommaren också och det kanske känns sådär. Så ja, betalade helt enkelt 170:- för att boka en ny tid. Fuckers! Jaja, samtidigt så är det ju helt sjukt att man inte behöver betala mer för att få vård. Förhoppningsvis hinner jag spara ihop 170 nya kronor innan september, då jag ska ta bort den.

När jag käkat upp ska jag lägga mig i soffan och kolla på film. Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar