25.5.11

Älskade bror


Jag bor ju som ni kanske vet hemma. Det har ju självklart sina fördelar men även många nackdelar. Det är verkligen kul att min bror har fastnat för musiken och kan spela trummor, gitarr, bas, piano och har precis införkaffat en fiol och munspel. Han gör musik på datorn och verkar helt enkelt kunna göra allt, om han bara bestämmer sig för det. Jag är väldigt imponerad och avundsjuk ibland. Men ibland avskyr jag det. Det är aldrig tyst i detta hus. ALDRIG! Antingen spelar han piano, eller något utav de andra instrumenten. Den här outcast-låten har han precis lärt sig och går i princip på repeat. Och som sagt, han är jätteduktig och jag är stolt över honom, men ibland vill man bara ha lugn och ro och koppla av. Det går inte riktigt med väggar gjorda av silkespapper.
Här är ett smakprov.


Nu lockar sängen. Imorgon lite fix sen jobb på Design House Stockholm. Nu när ni fått lön, får ni komma och shoppa lite till era lyor. Det finns mycket fint! Jag hjälper er att hitta rätt.
Mellan 12.00-13.00 är jag på den som ligger vid Norrmalmstorg (smålandsgatan), sen mellan 13.00-17.00 så är jag i butiken som ligger längst ner på NK. Om ni är i krokarna, så är ni varmt välkomna att komma förbi och säga hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar