19.5.11

Dejt?

Jaaamen hejsan. Jobbat idag, slutade som sagt tre vilket var väldigt skönt! Åkte direkt hem, lagade lunch/middag och nu har jag ätit. Funderade på att lägga mig ute och sola, men någonstans får man kanske dra gränsen. Får väl gå ut och läsa en bok istället (sen när läser jag böcker) eller okej, tar med mig Klings nya tidning ut i solen. Blir bra det.
Har ju bott hos Emelie i veckan, snygg tjej det där. Hon kan sätta på sig vad som helst, och det blir liksom bara rätt. Konsten att klä sig. Jag tror på att "man blir som man umgås", får se om det sker under nu efter denna veckan.


Idag har jag hittat ett fett halsband på H&M. Jag visar det senare.

Frågade en kompis om inte han och jag skulle börja dejta. Han sa nej. Jag tjatade. Han ville inte. Jag tjatade lite till. Han vägrade. Taskigt. Får tjata lite till. Tills dess får jag hitta någon annan karl att hänga med. Någon som ställer upp? Eller någon, som vet någon, som ställer upp?

Är det dig jag söker? Du har en bra axel som jag kan sova på. Inga fler krav. Ett plus om du luktar gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar