15.5.11

Min största kärlek - Hampus

Lite bilder sen sist.


Regnade på rätt bra när jag var på väg hem idag. 

Idag har jag jobbat hela dagen, helt slut idag också. Vet inte vad det är för fel, blev därför ingen träning. Nästa vecka är en ny vecka och nu måste jag bli strikt med maten igen! Varit på tok för onyttig nu senaste dagarna. Maten har jag hållt till LCHF, men sedan har en godisbit här och en där slunkigt ner haha. 

Nu ska jag hoppa i mjukisarna och lägga mig till rätta i soffan! Imorgon flyttar jag in hos Emelie i Solna för någon dag! Ska bli skooooj! Ska försöka få med henne på min briljanta idé; köpa en dunk vin, lite ost och sitta och prata om livet varje kväll, hoppas hon går med på det.

Kameran ska från och med nu följa med mig vart jag än går. Ska bli mer och bättre bilder! 
Ciaaoo 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar