25.4.11

Underbara dag

Nu har jag firats av hela min familj. Ytterligare några tårtbitar slank ner efter middagen haha. Imorgon är jag nyttig igen!
Jag fick nog fasen allt jag önskade mig, det betyder alltså att man fortfarande får önska sig saker trots att man fyllt 24 år. Undrar vart gränsen går...
Gud så fina saker jag fick!! Kunde inte vara nöjdare faktiskt! Fick fina muggar från Iittala, de vita. Sen fick jag en locktång och lite presentkort samt ett par jättefina skor från pappa och Cilla.
Man blir ju på tok för bortskämd alltså. Men jag gillart haha.


Blir en lång jobbdag imorgon så snart ska jag skjutsa Jenny till t-banan och gå och lägga mig tror jag. Lite trött efter solningen tror jag, ansträngande det där.

Tack alla som gjorde min födelsedag till den bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar