9.5.11

Bangolf

Efter jobbet tog jag en sväng till H&M sen direkt till Jasmina. Minigolf stod på schemat. Jasmina vann trots att jag inledde det hela med en hole-in-one och trodde jag var oslagbar. Fan.
Hem till Jasmina och Peder efter, där det bjöds på broccoli- och blomkålsgratäng. Mycket gott! Nu sitter jag med en kopp thé igen och glädjer mig över att jag verkar ha inspirerat en drös med människor. Känns bra, och ni kommer må SÅ bra när man utesluter allt detta eländiga socker och alla elaka kolhydrater haha.

Imorgon ska det vara 22 grader, kanske får någon timmas solning innan det är dags att gå till herr doktor och sedan in till stan för att vara med lilltjejen. Hoppas, hoppas!

Jasmina förkokade broccolin och blomkålen innan hon la dem i formen. Hällde på grädde, creme fraice samt riven ost. Salt peppar, klart! Gott värre! Man behöver ju inte förkoka men räkna med att det tar lång tid i ugnen annars, nu räckte det med ca 10 minuter.

Känns som att jag håller på att få halsont... kan inte bli sjuk nu. Går inte, får inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar