5.5.11

Hallåå ja

Oj vilken megaskön dag! Satt och målade hela arbetspasset på DHS. Mötte upp Emelie och träningen gick jättebra, vi båda var motiverade och körde hårt. 20 minuters jogg på bandet sedan rumpa, mage, ben, rygg och armar. Feeeett skönt! Imorgon ska jag in i målarrummet igen och fixa klart det sista. Kommer sluta runt 12 och då ska jag ta mig en vända på stan, kanske träna om jag orkar och kanske ta en AW med några av mina vänner om jag orkar hänga kvar i stan tills dess. Alternativt åka hem, hoppas på att det är fint väder, sola, och sen in till stan och aw:a. Alternativen är många, men tiden får utvisa!
Nu är jag proppmätt efter en portion brysselkål med fetaost och två soyakorvar. Jag bara älskar brysselkål med fetaost...  frågan är om jag får äta det? Växer det ovan jord? Det var 3,5 g kolhydrater/100g så om man ser det så, så får jag äta det i alla fall.. haha jag väljer att se det så!

Appropå mat, salladen jag åt till lunch, jag hade tänkt ta bild men jag hade redan ätit upp den när jag skulle fota så det blev inget... trist. Men det kommer jag garanterat äta igen och då ska jag allt sukta er!

 Idag hade jag på mig ett par slappa jeans (som iof inte var slappa för några månader sen, najs) och en grå tröja att måla i. Usch vad man känner sig ful direkt när man inte har kläder man trivs i. Sjukt att det påverkar så mycket. Men jag kan inte säga nåt om att det inte var bekvämt. Stora byxor känns som pyjamas typ. Blir dom imorgon också då jag ska måla igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar