30.5.11

Update

Igår jobbade jag, som sagt, på DHS. Jacob, Emelie, Mattias och Jenny med sällskap kom och hälsade förbi vid olika tillfällen under dagen. Det är riktiga vänner det haha. Jag gjorde bra resultat i helgen. Känns bra!

Idag är jag ledig. SÅ skönt. I min kalender står det "Golf med Filip". Det blir nog inte av. Njuter av att vara ledig. Ska ta mig en skön promenad i det fina vädret också. Jag känner att saker och ting i mitt liv börjar falla på plats haha. Inte för att det varit stökigt så, men det är väl vissa saker jag hade önskat var annorlunda. Tex, ha boende, jobba mer osv. Inte för att jag har varken boende eller fast jobb.. men det känns som att saker och ting börjar närma sig en lösning!

Idag ska jag och Cilla hjälpa pappa att shoppa. Personal shopper. Check. Han är lite motstretig dock. Han vill helst av allt glida runt i sina hawaiishorts och tofflor oavsett om det är sommar eller vinter, om han ska bort på middag eller vara hemma. Dags att styra upp!

Den här veckan kommer gå i träningens tecken. Oj oj oooooj vad vältränade vi ska bli haha. Ikväll åker jag nog inte in till gymmet så promenaden idag kanske istället får bli en springtur, nu när jag tänker efter. Ska försöka få med mig Cilla också. Cilla är, för er som inte vet, min pappas dam. Hon har varit min andra mamma i ca 20 år nu. Helt sjukt när jag tänker efter. Pappa och Cilla har tillsammans mina två underbara systrar Thea och Johanna.

Där fick jag just ett samtal med ett jobberbjudande. Jag säger ju det, saker börjar hända. Skoooj!

Rätt trendig som liten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar