11.5.11

Grekiskt

Efter jobbet så mötte jag upp Jasmina för att käka en bit mat. Är det någon som vet någon uteservering som serverar goda sallader, där det finns plats?? Det var helt omöjligt att hitta någonstans att sitta. Vi var överallt. Nästan. Irriterande. Slutade med Baresso. Det var jag, Jasmina och en drös 15-åringar som, efter 3 timmar, fortfarande smuttade på sitt kalla kaffe, bara för att ha en anledning till att sitta kvar.
Jaja, mitt sällskap var bra i alla fall och det är det som är huvudsaken. Vi käkade en varsin sallad som smakade mycket bra, pratade genom livet och skvallrade om nya händelser i andras liv.. haha. Love it!

På väg hem så fångade jag blomman, som luktar så vårigt, på kort! Skulle vilja ta in en bukett, men efter att ha brutit av en liten gren, och insett att den var full med småkryp, så lämnade jag den idén. Gillar inte småkryp. Inte alls faktiskt.

Jag åt en grekisk sallad och Jasmina en Ceasar. Valmöjligheterna när det kommer till LCHF-sallader är oändliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar