29.5.11

Woop

Det var inte lätt att ta en bild på mig och Emelie igår... Vi försökte några gånger, kul att kolla på telefonen idag.

Vi verkade ju ha kul i alla fall haha. Det var mysigt att vara ute med Emelie igår. Vi fick ju sällskap av en amerikanare hela kvällen. Det var också en rolig grej. Känner dock idag att det svider lite i plånboken idag när jag tänker på att jag betalade en främmande amerikanares middag. Haha. Asså, ibland undrar man ju. Hade också varit trevligt att få lite qualitytime med Emelie. Meeeeen, finns fler tillfällen för det!


Eftersom inte en kotte hälsade på mig idag, så får ni nu ett nytt tillfälle. Idag jobbar jag på Smålandsgatan mellan 12-16. Välkomna förbi kära vänner!
Jag älskar iPhone 3. Blir så underbart bra bilder ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar