8.5.11

Brasilian

Min bikini var bland det bästa köpet på länge. Eftersom stjärten är så liten på underdelen så blir brännan exemplarisk haha. Man får inte vara blyg när man har den bikinin. Men som sagt, vad gör man inte för en snygg bränna. Min systers kompis menade att "den knappt täcker könet". Haha. Men så extrem är den inte, men kanske lite mindre än vanliga. Ska ta kort nästa gång jag använder den.
Idag har jag, Emelie, Jenny och en till Emelie solat heeela dagen. Den där terrassen alltså. Helt underbar. Det enda negativa är att solen försvinner vid halv tre men samtidigt så kanske 5 timmar, i solen, räcker!

Nu är jag hemma för att käka lite broccoli och keso för att sedan åka in till stan igen, möta upp Emelie, och träna bort den där daimglassen som blev dagens frukost! Jag veeet, jag får inte äta daimglass, det är därför vi ska in och träna nu!

När jag var påväg hem kände jag doften jag längtat efter i, jag vet inte hur många, månader. Doften av nyutslagna blommor. Underbart!!! Nu är det verkligen vår!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar