7.5.11

Friday night

Jag fick min AW tillslut. Emelie ringde upp och sa att allt blivit ett missförstånd och att hon visst var sugen på ett glas. Hade redan gjort mig i ordning, så det vara bara att hoppa på bussen in till stan. Sen kom nästa goda nyhet. Jasmina var också sugen. Plötsligt var vi tre, tror ni jag var lycklig eller! Vi gick först till Sturehof där det var på tok för mycket folk, så det blev en sväng till Utekompaniet istället. Ett glas blev snart två glas som snart blev en flaska. Kvällen var mycket trevlig och dessa tjejer är ju alldeles fantastiskt vackra och underbara vilket gör det ännu roligare att umgås med dom. Orka ha fula vänner... haha. SKOOOJA. Nej men fina är dom.
Jag gör tydligen den här konstiga minen när jag tycker att det är lite pinsamt att bli fotad, enligt Emelie hahaha.
Efter Utekompaniet skulle jag möta upp Jenny då vi bestämt att jag ska sova där. Hon var på Lemonbar, så det var bara att åka dit. Fy fan, säger jag bara. Vill folk verkligen vara där? Hade hellre stått på en finlandsfärga och dansat än på det där stället. Jag kom dit, satte mig i en soffa, messade med diverse människor, åkte hem. Haha. Skönt att Jenny gick med på att dra. Hon var inte i sin bästa form... eller så var hon det?

Jag: Vad full du är!
Jenny: Såå jävla full är jag inte, det är du som är för nykter!

Jaahaaaa, det var så det var, okej! Haha. När jag senare på kvällen berättade vad hon sagt, skrattade hon högt och sa "Har jag sagt det? Fan så skön jag är!".

Nu väntar jag på att fyllekajjorna ska vakna så att vi kan gå ut och sola. Tråkigt att lägga sig själv. Väcker dom om 20 minuter. Halv tio är väl okej?! Senare ska jag till Salinas Showroom på utförsäljning. Har spanat in en jättefin bikini. Sitter den fint, så klipper jag till!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar