21.5.11

God morgon gott folk

Har varit vaken sedan 06.00. Förstår inte riktigt varför, men jag kunde verkligen inte sova idag. Pigg som en lärka! Däremot måste jag erkänna att jag känner mig lite degis från igår. Konstigt med tanke på att jag bara drack fyra glas vin. Trillade på orden igår också, haha. Herre gud. Man blir helt enkelt väldigt lättpåverkad utan kolhydrater. Men det är ju ekonomiskt och bra.

Gårdagen var jättemysig, god mat och gott sällskap. Bilder kommer, glömde kameran hos Emelie.

Idag ska jag på möte sen på födelsedagsfest hos Elina. Jag känner Elina för att jag har hängt så mycket på Filippa K, när Emelie har jobbat. Haha. De som jobbar där har blivit lite som min andra familj. I alla fall Elina och Tove. Fin-fina tjejer!

Jag och Viktor har haft en liten hoppfest här hemma. Tur att man är lättroad!



2 kommentarer:

  1. Förlåt, det kanske var lite hårt... förresten, spana in http://no.extrema-outdoor.com/contact. Man kanske ska ta och skippa en traditionell midsommar och bara go wild!

    SvaraRadera