13.2.12

Pinsamt

Jag hoppas ni får upp bilder i huvudet när någon berättar något. Om inte, så kan ni sluta läsa nu.

Jag har lånat en bil hela helgen. I morse skulle jag åka tillbaka med den, innan jobbet. När jag ska låsa upp så funkar det inte. Det är för kallt och har fryst, typ. Jag kämpar och kämpar. Provar istället låsa upp högerdörren men med lika dålig framgång. Känner på höger bakdörr, utifall att jag glömt låsa den. Den var låst. Då provar jag låsa upp bakluckan och lyckas. Detta är en liiiiten, liten polo. Ska man klättra in genom bakluckan så måste man verkligen åla in. Jag funderade ett tag men insåg snabbt att jag inte hade något val. Så in med huvudet först och ålar mig in. Benen står rakt ut från bakluckan då jag verkligen måste dra mig framåt för jag inte får över benen över sätet då det är för trångt. Hahaha. Den synen alltså. Precis när jag nästan tagit mig ner med händerna och överkroppen i baksätet så kollar jag till vänster. Där hänger jag över sätet och inser att vänster bakdörr är olåst. Haha, jag kan ju inte vända så jag ålar mig vidare och öppnar skamset den olåsta dörren haha. Asså, herre gud. Hoppas ingen i lägenhetshuset precis brevid såg. Annars, bra frukostunderhållning haha. Shit alltså! Skrattade hela vägen till pappa där jag skulle lämna bilen. Bra start på dagen ändå!

För er som inte fick upp bilder i huvudet men ändå läste...


1 kommentar:

  1. Alltså detta kan ju höja vilket dåligt humör som helst! HAHAHAHAHA

    SvaraRadera