10.5.11

God kväll

Är på väldigt dåligt humör, eller jag vet inte vad jag är, trött kanske. Känner i alla fall att jag inte vill ha någon runt mig och inte prata med någon alls ikväll. Känns som att jag borde gått och lagt mig för 4 timmar sedan ungefär. Tror att den där tanken, om att jag håller på att bli sjuk, kan stämma. Vill inte då jag ska jobba tio dagar i sträck från och med imorgon. Några utav dessa dagar ska jag vara med lilltjejen och det är inte jobbigt i sig, men kanske svårt att kurera sig om man är igång hela tiden.

Jag, lillan, Olivia och hennes "unge" var i humlan hela eftermiddagen. På väg därifrån träffade vi på en kompis till Olivia som också hängde där med några vänner. När vi hade lämnat barnen till deras föräldrar så svängde vi förbi Humlan igen. Blev en stund där innan jag drog till gymmet istället, där jag skulle möta upp Emelie.


Gick väldigt segt att träna idag. Som ni förstår, av det jag tidigare skrivit, så är jag helt slut på energi. Kunde inte springa mer än ca 10 minuter totalt, gick över till powerwalk men även det var för tungt idag, så ca 15 minuter senare ställde jag mig istället på crossen, där jag bara orkade stå i fem minuter. Blev ingen styrka alls för min del. Känner mig mindre nöjd med dagens insats på gymmet och hoppas verkligen att det går bättre nästa gång.

Till middag idag blev det lax i ugn med cremé fraice blandat med pesto, över. Sedan lite pinjenötter på toppen. Till det åt jag stekta sugarsnaps. Det var gott, men jag rekommenderar denna rätten med fetaost i blandningen också. Blir mycket godare! Tog ingen bild då det så sjukt osmakligt ut när jag bara slängt på allting, till en liten hög.

Nej nu måste jag sova, vi alla håller tummarna för att jag känner mig frisk imorgon! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar