11.5.11

Relax

Somnade till min Relax-playlist. Bra tips som jag lärde mig av en kollega, att inte ha laddaren i datorn sen sätta på spotify, då stänger den ju av sig när batterierna tar slut. Blir så lugn när jag lyssnar på den. Somnade även skedandes med en kudde, vaknade i samma position. Haha. Tror jag behöver lite närhet. Någon som vill agera storsked ett tag framöver? Snälla då.

Till frukost äter jag avokado med keso och några valnötter, grönt thé till det. Nästan varje dag startar jag med ett glas iskallt vatten för att få igång förbränningen. Alltså före frukost.
Jag äter ju ytterst sällan kött, men alla som käkar kött får ju självklart göra det i LCHF. Till frukost kan man lägga till skinka, bacon eller vad man än känner för.


Idag jobbar jag på Design House Stockholm för er som vill komma förbi och säga hej, alternativt luncha med mig idag. Kommer nog styra ihop min lunch med Emelie. Har endast en halvtimma idag. Men sen jobbar jag bara 5h 45 minuter idag. Så det är ett kort pass. Mellan 11.15-13.00 kommer jag vara på DHS vid Norrmalmstorg och sen 13-17 på NK. Så är du i stan så är det taskigt att inte komma förbi faktiskt. 

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar