17.5.11

Nu så

 Först hälsade jag på Jasmina på hennes jobb, där vi käkade lunch ihop. Blev en sallad från Tysta Mari i Östermalmshallen. Varmrökt lax, avokado, fetaoströra mm. Den är GRYM!
Efter det plockade jag upp Emelie vid Kungsträdgården, hon kom in till stan för att hålla mig sällskap haha. Det kallar jag vän! Blev en fika under tiden bilen laddades.
Vi hann även spana in några butiker. Gött jobb ändå! 

Efter jobbet var det dags för möte. Blev under två thé på Sturehof. Killen jag hade "möte" med var trevlig och tror att vi kom fram till något bra.
Därefter åkte jag hem, för att hämta lite saker då jag flyttade in till Emelie senare på kvällen. På vägen hem, möttes jag av detta träd, älskar´t!
Väl hämtat saker hemma, åkte jag till Emelie. Där drack vi rödtjut och åt ost! Livet är underbart!
Till frukost blev det i vanlig ordning fil med kanel, linfrön och valnötter. 

Snart bär det av till stan för att hänga med lillan. Har inte planerat vad vi ska göra än men antagligen går vi till parken som vanligt. Det är mysigt!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar