25.5.11

Turen på vår sida

Äntligen äggröra! Det var iof inte länge sedan jag åt det. I helgen senast. Men jag var ju så sugen på det igår, när jag insåg att äggen var gamla. Ut med dom gamla och in med de nya. Gött.

Har inte tränat på evigheter nu. Börjar få lite abstinens efter det också. Abstinensvecka helt enkelt. Tror jag får ta med mig mina träningskläder idag och köra ett pass. Jag är taggad på att köra hårt, samtidigt så är jag omotiverad på hela biten runt omkring. Gå dit, byta om, gå hem. Haha. Så lat. Tror jag ska flytta in hos min vän Johan, som har gym i huset. Det hade varit något. Samtidigt så älskar jag mitt gym. Äsch, jag måste bara ta mig i kragen och åka dit. Idag ska jag träna. Så är det bara.

Jag berättade ju om grenen som höll på att träffa mig och lilltjejen häromdagen. Läste i tidningen igår att det var en liten flicka som fick en gren i huvudet och skadades allvarligt. Jag tackar ännu en gång för att jag gick åt höger och inte vänster!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar