3.2.12

Bla bla blaaaa

Igår var jag en smula bakfull och jobbade med ombyggnationen på jobbet. Lite småslitet var det men det gick ändå bra! På kvällen mötte jag upp Jenny för lite middag och film hos mig. Till middag blev det avokado med skagenröra till förrätt och en kycklingsallad till huvudrätt.
Idag har jag varit ledig. Tvättat, hängt med Jenny, varit förbi Natti och Rufus som numera kallas Lucifer då han förvandlas till satan då och då. Börjar jobba tidigt imorgon igen så kvällen har bestått av film, paradise hotel, te, lchf-glass och mig själv. Haha. Har även provskrivit en grej för en jobbgrej jag ska göra vid sidan av mitt riktiga jobb. Om jag får det vill säga. Hoppas verkligen det, för jag behöver lite staaaash, även då det kommer bli en tuff period med jobb framöver. Men detta skulle vara på egentid och tror det skulle vara superkul, då jag gillar att skriva. Håll tummarna för mig nu!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar