23.5.11

Dumma vind

 Var med lilltjejen i parken. Helt plötsligt hörs världens brak. Då är det två stora pinnar på kanske 5cm i diameter och två meter lång som blåste ner från trädet ovanför oss. Jag tackar slumpen för att jag sekunden innan flyttade mig och lillan åt höger. Annars hade vi blivit träffade och antagligen varit ganska illa där ann. Fy vad läskigt det var. Den kom med sån kraft. Usch, usch! Ibland har man turen på sin sida!

Snart ska jag bege mig mot Täby närsjukhus. Läkaren ska kolla på min cysta på benet. Ska försöka operera bort den innan sommaren. Kanske osmart, då jag måste täcka ärret så fort jag ska vara ute i solen, men samtidigt vill jag inte gå runt med en cysta på benet haha. Den är inte jättestor, men inte heller jättesnygg.

När jag kommer hem, tror jag att jag ska kolla på gårdagens Big Brother. Tänkte bli lite allmänbildad nämligen... typ. Inte. Ja, jag erkänner, jag är fast! Och när jag har kollat enda sedan början, så känns det onödigt att sluta nu när det är så få kvar. Hört rykten om att "Gurkan" åkte ut. Han var rätt oskön så det känns bra. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar