8.5.11

Sjukt bra träningspass

Jaaaa, ni hör ju. Sjukt bra! En timma på bandet varav ca 30 minuter var spring sen varvade jag med uppförsbacke, gång, powerwalk osv. Efter det körde vi styrka av alla dess slag. Det var helt underbart att vara på gymmet idag då det inte var en kotte där, förutom jag och Emelie.

Vi passade på att dokumentera lite...

Asså näsan, haha


När jag kom hem blev fyllda tomater. Först halverar man tomaterna, och gröper ur innehållet. Jag stekte hackade champinjoner, paprika och rödlök och hällde i en skvätt grädde, salt och peppar. Som jag la i halvorna. Hade även i färsk basilika, fetaost och på toppen lite keso. Det fick stå inne tills keson hade en gyllenbrun färg och tomaterna var mjuka. Mycket smarrigt vill jag lova! Till det tärnade jag det jag gröp ur från tomaterna, hade basilika, rödlök och gurka. Vid sidan lite gräddfil som var över.

Nu ska jag sova bort min huvudvärk hade jag tänkt! Hoppas ni haft en fin dag!
God natt!

1 kommentar:

  1. gud så gott det där såg ut! ska definitivt testa!!

    SvaraRadera