13.5.11

Tråkigt

Skit, skit, skitblogg som inte går att logga in på, på två dagar samt att den har kasserat två av mina tidigare inlägg. Mycket irriterande. Nu kula idag då. Sedan sist? Inte hänt något alls tror jag. Jobbat typ. Nu är jag hos pappa. Ska nog sova snart, trött och jobbar imorgon.

Idag har jag varit på promenad med Hampus som kutade ner till vattnet så fort han fick tillfälle. Efter det hängde jag med lilltjejen i parken trots regnet. Det var mysigt. Hade dock glömt nycklarna hemma vilket innebär att jag inte kunde hämta vagnen vilket i sin tur innebär att jag bar lillan ungefär hela dagen, hon gick lite själv men ville mest bli buren. Träningsvärk i armarna nu. Skönt.

Nu har jag legat i soffan och käkat godis OCH jordgubbar. Goootttttttt ska ni veta. Avis? Antar det.

Var och sa hej till Jenny, som satt på Utekompaniet, när jag var klar med lillan. Man blir ju sugen på att ta sig något glas, men då jag jobbar imorgon känner jag att det är onödigt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar