10.5.11

Kalender

Jag har ju införskaffat min första riktiga kalender, det behövs i min vardag nu för tiden har jag märkt. Nästan varje dag är fyllt med någon, ser bra ut. Dessutom har jag kalender på min telefon som jag tidigare använt flitigt. Slutat med det nu, däremot finns mitt läkarbesök inlagt även där. I min kalender står det 10.00-11.00 men i min telefon står det 11.30-12.30. Bra. Så nu skulle jag ringa dem och kolla vilken tid jag faktiskt ska vara där men då är det telefonsvarare där man får lämna sitt nummer så de ringer upp, jag fick tid 10.00. Hoppas det inte var då jag ska vara där bara. Typiskt mig. Från och med nu ska jag endast skriva in i kalendern.

Blir himla glad när jag ser att det är 19 grader ute, trots det faktum att klockan bara är  09.00. 

Dagens frukost: Äggröra (blanda ägg + en svätt grädde, smör i stekpannan, häll i äggen och rör runt tills det är klart. Kryddor; salt, peppar och idag tog jag också timjan)
Thé - grönt som vanligt. Bra för förbränningen och är väldigt gott! Rekommenderar återigen "Green thé & cranberry" från Twinings!


Nu sticker jag ut och solar!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar