26.4.11

Klockan är åtta och termometern visar +15°c


Tack alla för igår! Underbar dag!!
Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är för att det äntligen är vår! Rubriken säger allt. Får se om det blir en liten solning innan jobbet eller om jag drar in tidigare till stan för en liten shoppingrunda.

Solade igår också, använde solskyddsfaktor 15 över hela kroppen. Man märker att jag är 24 år nu. Hade aldrig hänt för ett år sedan. Jag vill ju inte bli rynkig, så det är bäst att skydda sig. Däremot blev jag lite besviken, för alla kloka människor har alltid sagt att man blir brun ändå. MEN DET STÄMMER INTE OKEJ!???!?! Så, nu kan ni sluta tjata om det, för att bli brun med solskyddsfaktor är ett falskt ryckte som jag här med väljer att demolera! Där emot var det ganska skönt att vakna upp och inte vara multigenerad i ansiktet för att jag bränt mig, så 15 i fejjan är okej.
Nu ska jag käka lite fil med kanel och dricka te ur min nya fina mugg, muummaa! Hörs kanske senare. Haaaade hej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar