24.5.11

Filmkväll blev datorkväll

Jag skulle ju ha en mysig filmkväll.. med mig själv... i soffan. Men istället blev det några avsnitt av Solsidan på i bakgrunden medan jag kollat runt på datorn efter kläder, lägenheter, snygga människor och allt annat man kan tänka sig kolla på. Men dagen har ändå varit precis som jag ville ha den. Lugn och fin, utan något att stressa iväg till. Jag stressar nämligen alltid. Oavsett om jag är hemma en hel dag och inte jobbar förens på sena eftermiddagen. Jag är lite småstressad från det att jag går upp tills att jag kommit iväg. Därför är det skönt att inte ha någonting inbokat en dag som denna, när jag jobbar alla andra dagar denna veckan.

Nu sitter jag framför datorn... igen... och äter en näve valnötter och dricker mitt kvällsthé. Dessvärre har mitt favoritthé tagit slut, så nu fick det bli Lipton - Blue fruit istället. Tror dock att jag ska köpa mig en ny förpackning cranberry imorgon!

Hos Elina, som jag var på födelsedagsfest hos i lördags, så har dom en kamera som sitter uppe i lägenheten. Den tar en bild typ varannan sekund. Sjukt kul att se dagen efter, hur kvällen tar form. En sådan vill jag också ha. Haha.



Nu ska jag nog gå och lägga mig. Eller kanske ta ett bad. Inte bestämt mig än. Ett god natt sitter på sin plats i alla fall. GOD NATT!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar