14.5.11

En liten update sådär ja

Middag idag; Ugnsstekt lax, kokt sparris, sallad och chiliaioli till. Mumsfilibabba. Till efterrätt blev det jorgubbar med grädde. För att grädden skulle bli sötare så hällde jag i lite vaniljPULVER.

Idag var första gången jag jobbar helg. Det gick bra försäljningsmässigt men oj så stressad jag var till och från. Det är mycket olika frågor och trots att jag tycker att jag har lärt mig en del så finns det så himla mycket jag inte kan. Då blir jag stressad, och om jag blir stressad så gör jag fel på allt typ. Känns det som i alla fall. Tror dock att allt gick ganska bra.

Ikväll blir, som igår, en lugn kväll då jag jobbar själv hela dagen imorgon också, samt att jag fortfarande känner mig lite krasslig. Börjat känna av i halsen nu också vilket inte alls är bra.

Nu sitter jag, tro det eller ej, framför tv:n och kollar eurovision haha. Jag visste inte ens att det var idag men så sa min syster att det gick nu. I brist på annat att kolla på så blev det helt enkelt så. Tänkte väl spana in Saade, sen byta.

Av någon anledning går det inte att ladda upp bilder från min dator. Därav dåligt med uppdatering på senaste dagarna. Fick sno syrrans dator nu för att få upp nånting i alla fall. Men imorgon flyttar jag hem igen, så då ska det bli ordning i verkstaden!

Har bra träningsverk i insida lår, den där maskinen (som ser ut som en gynstol) är fasen effektiv alltså! Blir nog ett besök på gymmet imorgon också skulle jag tro... Emelie? På?

Nu måste jag till vardagsrummet igen, får ju inte missa Saade. Haha, fy fan. Haaaade!

Söta, fina Chessy.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar