5.5.11

Twinings

Idag blev det samma frulle som igår, alltså fil med massa kanel, linfrön, pumpafrön och valnötter. Grönt thé till det. Kan hett tipsa om Twinings Green tea & cranberry. Gott!

Igår åt jag en sallad till lunch på Thelins i Fältöversten. Den var god men hade högre förväntningar då den innehöll både varmrökt lax och avokadokräm, låter ju hur gott som helst!
Senare i leksaksaffären hittade Olivia sin nästa datorn. Haha, hon blev helt såld i utseendet och hävdade att hon garanterat skulle köpt en om det var en riktig dator...

Just nu ser jag ut såhär, eller det gör jag nog varje morgon. I alla fall morgonrocken och mina mjuka tofflor som ni inte ser i bild. För det första så är det väldigt mysigt men största anledningen är för att det är så förbannat kallt i vårt hus. (Ja, jag bor hemma). Just nu visar termometern 19°c. Kanske inte låter så kallt men jag är en väldigt frusen person, plus att min kära mor har tryckt in termometern i ett litet hörn så i själva verket är det säkert inte mer än 17 grader här hemma. Det gör liksom att man  vaknar på fel sida varje dag nästan. Det är ju värdelöst att behöva frysa det första man gör. Åh, vad jag  längtar till sommaren!
Idag ska jag, som sagt, jobba på DHS. Så om någon i närheten känner för att luncha så är jag där! Vet inte riktigt när jag har lunch dock men jag antar att det är runt 13-14 någon gång.
Fick önskemål om före och efter-bilder.. Haha. Jen, Jen! Det kan jag nog fixa, men än så länge är jag inte nöjd på långa vägar, så än blir det inget. Men när jag nåt mitt mål så självklart ska ni få se knubbis vs nöjd! Jag vet precis vilket tjockisbild jag ska ta, från förra sommaren haha. Där var jag i mitt esse... när det kom till att käka typ.
Så titta in lite då och då (läs: varje dag) så kommer det dyka upp så småningom. Shit, det här blev typ världens längsta cliffhanger. Najs.
För övrigt känner jag typ för en AW idag. Eller nej, inte när jag kollar ut. Men om jag blundar, och bara tänker på att det är torsdag, så blir jag lite sugen.

Nog om det, nu ska jag käka upp här och göra mig i ordning. Idag ska det målas. Haaaade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar