27.5.11

Hemkommen

Kom just hem från en middag/vinkväll hos Isabelle. Mycket trevligt må jag säga. Nu när jag tänker efter kan vi nog inte kalla det vinkväll. Nog för att vinglasen var stora, men det blev bara ett glas för mig. Dock gör denna jäkla (?) diet att man känner sig onykter på bara ett glas. Farligt men ekonomiskt haha.

Förresten! Vad tyckte ni om min mittenpose i förförra inlägget... ja, den när jag visar stjärten och håller upp händerna? Haha. Kan ju ha varit den fulaste posen som någonsin gjorts. Jag hade kul. Hoppas ni hade det också!


Jag måste verkligen sova. Hade fått för mig att jag börjar jobba kl 12.00 imorgon, men så här i efterhand insåg jag att jag börjar 09.30, då kände jag helt plötsligt någon slags stress över att somna. Framför allt eftersom det är första gången jag jobbar själv en hel helg. Har ju öppnat och stängt tidigare, men inte varit ansvarig för allt en hel dag. Känns lite läskigt. Behöver vara skärpt!

Sååååå, ha en bra kväll där ute i vimlet! Puss och godnatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar