10.5.11

Grattis Nats

Grattis till Natti som fått jobb i Oslo, nytt jobb på en vecka är mer än vad jag åstadkommit på ett halvår. Snyggt! Najs att hon är bartender, då kan vi hänga där i sommar haha. Typ.

Idag ska jag jobba på DHS igen. Kort pass även idag. Men jag gillar dessa pass, tiden går snabbt och man har bra med energi hela dagen. Efter jobbet ska jag försöka mig på ett träningspass igen. Hoppas på att det går betydligt mycket bättre idag än senast.

Ska försöka sno åt mig platsen vid dörren som är öppen, då det är väldigt kvavt där banden står. Det är ett STORT minus med Worldclass Nybroplan faktiskt. "Vi har på max, så vi kan inte göra mycket mer". Men okej, det här är ett gym, det kanske inte räcker med några ynka fläktar i taket. Åh irri! Annars är jag mycket nöjd med mitt gym. Rekommenderar det varmt!

Frukost: A-fil, kanel, linfrön, pumpakärnor och valnötter.


Jaha, vad ska man ha på sig idag då? Det återstår att se!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar