26.5.11

Middag

Vad det blev till middag idag? Samma som igår såklart! Har jag gjort något bra dagen innan så är chansen ungefär 99.9% stor att jag gör om samma dagen efter. Haha. Varför bryta ett vinnande koncept? Idag adderade jag dock broccoli. Det gjorde inte rätten sämre, men inte heller bättre. Broccoli gör sig bäst till keso!

Imorgon ska jag jobba som levande skylt. Det har ju hänt några gånger att jag skrattat åt de som står som skylt. Tycker så synd om dem och så ser dem alltid så uppgivna ut. Nu får jag tillbaka ALLT! Mellan 11-18 ska jag själv alltså agera skylt! Jag tycker att det är roligt med event just av den anledningen att det är sån variation. Men vissa uppdrag är roligare än andra, vill jag lova! Vi är några stycken som ska dela ut lite rabatter och glass-skålar. Haha. Jag får helt enkelt ta det för vad det är. Borsta bort stoltheten. Nej men det blir kul, vi är nog ett skönt gäng som kör. Det gör allt!

Nu ska jag prata klart med Niklas i telefon (sittandes i min favorit-fleece-morgonrock), sen bär det av mot sängen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar