12.5.11

Finbesök

Idag när jag jobbade kom fina Emelie och hälsade på. Vad glad man kan bli för det lilla! Efter jobbet tränade jag och Emelie. Först 30 min på bandet sedan styrka. Det gick betydligt mycket bättre att träna idag. Skönt! Nu sitter jag här och käkar ägg. Det tar emot att säga vad ägget ligger på (rostmacka). Det fanns absolut ingenting hemma och jag har inte käkat sen åtta i morse så jag gjorde nåt snabbt. Och onyttigt. Lite ångest har jag samtidigt som jag varit väldigt duktig i det stora hela, så det känns okej. Det är dock ett bra exempel på hur det blir om man struntar i något mål. Man blir mer sugen och tänker mindre.
Inte bra. Jaja, detta får vara min onyttiga dag denna vecka. Alltså strikt som tusan i helgen. En dag/vecka tycker jag man ska synda. Om man vill. Och inte så mycket. När jag syndar brukar jag ändå käka nyttigt till frukost, lunch och middag sen om jag vill käka lite godis på kvällen så fine, men man behöver ju inte överdriva! Däremot, är man i startgropen så tycker jag man ska hålla igen. Jag käkade nyttigt första 2 månaderna tror jag det var. Då har man fått bort det värsta suget och kommit in i vanan av att äta nyttigt!
Nu ska jag fixa lite saker! Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar