31.5.11

Marc by Marc Jacobs

Inte uppdaterat idag. Dåligt. Dagen började med p-möte på DHS, sen lite span på stan. Hittade en grej som jag är väldigt glad för. Något jag inte borde köpt, men som jag köpte. Något jag spanat på länge. Nu tyckte jag att jag var värd den! Det är inget speciellt dyrt, eller extraordinärt. Men jag har trååånat. Så för mig är det stort. Haha.

Efter stan åkte jag hem till pappa och tillsammans åkte vi till Kista för att byta lite grejer som tidigare inhandlats.

Sen in till stan igen för att hänga med lillan. Nu är jag tillbaka hos pappa och har precis avnjutit en väldigt god middag. Det blev stekt lax med ruccolakräm. Det kan jag rekommendera... krämen alltså. Mycket god! (1 dl creme fraice, 2 msk majjo, 2 msk färsk basilika, lite bladpersilja, ruccola, salt och peppar. Mixa till en kräm. KLAAAART!)


Igår blev det en springtur tillslut. Sprang ut vid nio-tiden. G.U.D så skönt det var ute vid den tiden. Perfekt springväder!

Ska försöka mig på en ikväll också, men det kan hända att det ersätts med ost och ett glas rött. Vi får se.

Jag köpte lite andra grejer också, men de visar jag imorgon. Då visar jag även vad som ligger i påsen. (Shit vilken bra bloggare jag är... man måste ha lite cliffhangers.. typ...?)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar