5.2.12

Jöööbb

Min helg har bestått av jöbb, lite kärlek hos Emelie, sen jöbb igen! Denna veckan kommer bli en jätterolig men en påfrestande vecka! Butiken kommer ha invigning, så jobb i butiken måndag-lördag, sen jobba med olika event inom företaget på kvällstid. Utöver det har nu fått en annat jobb som varar i några veckor. Superduperkul och jag ska på kurs imorgon, och efter det sätter det igång. Så när jag inte är på jobbet så har jag waaaay to much to do när jag kommer hem. Men riktigt skoj!!

Kan dock redan nu säga att jag antagligen kommer vara riktigt jävla tråkig nu några veckor. Fullt upp mina vänner! Men skicka gärna iväg ett sms/ring mig så att jag får lite positiv energi :)

Funderar faktiskt på att sova lite nu, samla ihop lite energi som kommer behövas i veckan!

Ha en bra vecka kompisar! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar