23.1.12

Nu jäklar

Har ingen motivation till att skriva. Dock är jag väldigt, då menar jag VÄLDIGT motiverad till träning och kost!!! Känns SÅ skönt att äntligen fått tillbaka motivationen på riktigt. Det smygstartade lite i helgen då det blev tre promenader. Bara en sån sak. Minns inte sist jag promenerade före denna helg. Tragiskt! Nåväl. I helgen blev det promenader och idag började jag köra lchf stenhårt igen. "Jaha, hon har bara kört en dag..". Tro mig. När jag känner mig så här motiverad så kommer jag hålla det. Så jag och min syster har skrivit kontrakt nu. Det innefattar minst 4 st promenader i veckan, vare sig det handlar om en halvtimma eller en timma. Ut ska vi. Sedan besöka gymmet 2-4 gr/v och äta enligt lchf.
Så från och med idag kan ni räkna med massor av recept etc. Låter det bra? Visste väl det!

Efter jobbet idag så drog jag till gymmet för att köra intensiva 30 minuter. Svettet dröp kan jag lova. Jag började med bara en halvtimma för att inte bli avskräckt och för att kunna köra imorgon igen. SÅ taggad!

Här är lite bilder från en av promenaderna i helgen (precis efter att vi skrivit kontraktet så kände vi att vin inte kunde börja med att sitta som två säckar potatis i soffan, utan skulle röra på oss lite istället)







Jag har hört att mina bilder blivit svåra att kolla på via telefonen... är det bättre i detta inlägg tro?

6 kommentarer:

  1. Mycket bättre! Tack för prommisen, då kan man unna sig en pepparkaka eller två! Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inga fler peppisar här inte! Undvika kolisar BIG TIME!!

      Radera
  2. lika bred som lång.... nu kör vi!

    SvaraRadera
  3. Om man tittar riktigt noga på Anden på bilden närmst över så kan man se att den har på sig en hundmask med öron, ögon och nos det är alltså ingen näbb, det är en maskering. Och det har samtliga manliga änder. fun fact.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha förstod verkligen inte först men du har ju helt rätt Dahlberg! Vad sjukt!

      Radera