1.6.11

Key Pouch

Jaaaa, det jag köpte igår var en key pouch. Jag avskyr när nyklar ligger löst i väskan. För det första för att det tar sönder väskan och repar andra grejer man har, men också för att det är ett irriterande ljud när det skramlar... haha. Har länge suktat efter denna.

Jasmina har haft en ett tag och sedan hon köpte den har jag velat ha en lika dan. Så idag när jag var i Marc by Marc-butiken så kunde jag inte hålla mig. Även fast jag tyckte att butiksbiträdet var otrevlig och dryg. Jag brukar som regel inte köpa något av folk som är dryga, oavsett om det är ett par trosor för 60:- eller något annat. Av principsjäl. Vill inte stötta det typ haha. Men denna gången såg jag förbi detta och köpte ändå. Var dock lika otrevlig mot honom som han var mot mig. HA!

Appropå det, tycker jag att det är så lustigt och komiskt att många butiksbiträden i lite "finare" butiker ofta är otrevliga och beter sig som översittare. Antagligen tjänar dem lika dåligt som jag. Antagligen jobbar de under samma omständigheter och regler som jag. Men de tror att de är gjorda av diamanter bara för att de har fått en löjlig anställning på någon löjlig butik. Löjligt!

Nu ska jag iväg till Mia för att klippa mig och färga håret.

Hörs bah!

1 kommentar:

  1. haha dom är faktiskt sjuuukt otrevliga , blev typ rädd senaste gången jag var där..

    SvaraRadera