8.2.12

Vad jag gör?

Hittade en stenhård insekt i min sallad. Slängde, äter nu nötter och dricker vatten.

Medan jag jobbar. Och lyssnar på "Some die young". Den vill jag att ni spelar på min begravning om jag dör inom snar framtid. Den är fin! Högtalarna räckte inte. Då får man möblera om lite.

Om man ändå var så här glad när man står i ljusgården... Skämt och sido. Vår lilla Worklamp-installation är på miniturne! Nk denna veckan! Snyggt!
Jobbade 10.00-23.30 igår. Idag: 09.30-19.00 (slappardagen denna veckan haha). Imorgon: 09.30-00. Fredag: 12.00-00.00. Lördag: vet inte ens men jobbar gör jag. Sen fest. Söndag: ledig. Men vänta här nu, glömde säga att jag har 20h jobb som jag ska disponera ut på min lediga tid denna veckan. Hur detta ska gå ihop vet jag ej. Det enda jag vet är att jag ska fortsätta jobba nu! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar