4.4.11

Vårkänslor

Jaha vad gör ni då? Jobbar? Själv sitter jag ute på vår trappa i en fotölj och njuter av solen. Det blev ju riktigt fint väder tillslut. Jag som trodde dagen skulle vara riktigt grå och tråkig. Men icke! ÄLSKAR solen! I bakrunden hörs glassbilen och kvittrande fåglar. Nästan all snö är borta från trädgården. UNDERBART! Låt detta stanna nu käre vädergudar. Jag vill att det ska vara strålande fint väder på min födelsedag och helgen efter. Så om någon utav er vädergudar läser min blogg så vet ni vad ni kan ge mig i present! Fint väder. Ojsan, där kom en fluga och satte sig på min dator. Våren är verkligen här. Hoppas på lite färg också, är ju blekare än snön själv. Dags för lite skön bränna nu.
Igår satt jag och kollade på bilder från en kompis när han var på Bali. Då ville jag inget hellre än att åka dit. Just nu vill jag inget hellre än att sitta här, i en stol, i svenska vårsolen!
I skrivande stund
 Om det är några stavfel så får jag be om ursäkt på förhand, solen bländar mig så jag ser knappt vad jag skriver ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar