25.4.11

24 ÅR!!

Är det en vanlig daaaag? NEJ. Är det en vanlig dag? NEEEJ. Nej det är ingen vanlig dag för det är miiiin födelsedag hurra hurra hurra!

Idag fyller jag år. 24. Herre gud. Tycker iof att 24år klingar ganska bra. Trivs med åldern redan.

Fick ett par jättefina skor av pappa och Cilla, de jag hade önskat mig. Blev mycket glad =) Sen fick jag en riktig Anna-blus av min söta syster Johanna.
I morse kom Jasmina över och vi har legat och solat hela förmiddagen.  Blev bjuden på tårta ute i solen. Jag ääälskar att fylla år! På eftermiddagen åkte en sväng till Hagaparken där Hampus och Jacob redan var. Mysigt, mysigt!

Nu väntar jag på att Jenny ska komma hem så ska vi äta lite födelsedagsmiddag! Woop.


Fick precis ett presentkort på H&M av min käre syster... till ett värde av alldeles för mycket. Men jaaaa, man tackar och tar emot. Haha, åter igen, jag ÄLSKAR ATT FYLLA ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar