28.4.11

28/4 2011

God morgon, ledig idag. Skööönt för det är SÅ fint väder. Missade ju hela helgens väder så jag tänkte kila ut i solen så fort jag druckit upp mitt te! Sitter redo med bikinin på. I måndags hade jag ju spf 15 på hela kroppen, det funkade uppenbarligen inte att få färg med det, så idag har jag med mig oljan. Men var inte oroliga, olja med spf 6 ;) och i ansiktet har jag ju alltid massa faktor då jag lätt blir röd som en nykokt kräfta.

Igår var jag först på ett möte som gick ganska bra tror jag, svårt att säga. Sedan åkte jag till DHS för att jobba. Lunch med Emelie, härligt att vi jobbar så nära varandra så att man kan luncha i solen, feeett! När jag jobbat klart hämtade Niklas upp mig och så åkte vi hem till honom och käkade middag och hängde, Natti kom över också.
Nu måste jag ut i solen! Ha en fin dag!

Nya brallorna från Filippa K och skjortan jag fick av Johanna!
Myrinvation hemma hos Niklas, här jobbar de på utplåning av myrfamiljen haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar