12.4.11

Träning

Jaaa, men jag skulle ju tränat idag ja, men så blev det ju inte. Har mått illa nu flera eftermiddagar/kvällar i rad nu. Tror det kan ha att göra med att jag lagt om min kost helt och hållet och att kroppen håller på att vänja sig. Jag har läst massa om det, efter att det började, och det är tydligen jättevanligt med illamående första tiden. Konstigt nog gick första veckorna helt smärtfritt och det har inte kommit förns nu. Kanske är nåt annat. Aja, får vänta ut och se helt enkelt.

Imorgon jobbar jag på Designhouse vilket ska bli skoooj! Har längtat lite faktiskt haha.

Om någon behöver köpa en snygg herrväska av någon anledning så kan jag tipsa om denna. Gillar den! Finns på Zara för typ 700:-.


Härligt förresten att jag inom två dagar blev omnämnd i två av mina vänners bloggar. De är för söta!
http://carinadahl.blogg.no/1302023449_tjejkompisar.html
http://oliviabarfvestam.blogspot.com/2011/04/you-are-very-best-part-of-me.html
Och det är lite roligt att det var just dom som hade liknande inlägg. Jag är nog aldrig så lugn med någon utav mina vänner som med just dessa två. Tror det har att göra med att båda dom sprudlar av energi och behöver lite lugn ibland. Den lugna jag kommer i alla fall alltid fram när jag är med dom! Gud vad vänner betyder mycket! Det ska ni veta alla mina favoritskitar!

Nu ska jag kolla på nåt avsnitt av nåt, har inte bestämt vad än. Hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar