17.4.11

Bakisdag

Igår samlade vi ihop ett gäng och förade och grillade på Richards takterrass. Efter några timmars häng i lägenheten drog vi till Kåken sen vidare till Collage. Förut gillade jag inte alls Collage men ju mer jag hänger där desto bättre tycker jag om stället. Eller det kanske beror på att man känner många som är där och har kul av den anledningen.. vet ej, men skoj har jag!
Idag började jag dagen med att hänga hos Jenny och sola hela dagen. Från början var det jag, Jenny och Richard men sen kom Richards tjej Frida samt Emelie och Natti också. Efter lite käk så gick vi ner till minigolfbana och körde en runda. Eller jag, Natti och Emelie var bara moraliskt stöd åt de andra som spelade.
Väl klara åkte jag, Emelie och Natti till Hofen för en kaffe. Kaffen blev ett glas alkohol och vi hängde där i ca 3 timmar. Fick sällskap av Lina, Catta och Olivia också. Kort sagt, en underbar dag!


Gårdagens kläder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar