6.4.11

Betongbord

Jag har ju alltid älskat betong. Jag tycker att det är så sjukt fint. Jag la ner iden om betongbord när jag inte hittade något snyggt och tänkte att det var för stort projekt. Men nu hittade jag detta. Jag gillart! Det är dock ett soffbord, vilket jag iof också skulle kunna tänka mig i betong men jag vill ha matbordet i betong (eller i trä men det vet ni redan).
http://shop.textalk.se/se/article.php?id=855&art=1075299   
Däremot hittade jag dessa ben på samma sida. Jag gillar de verkligen och då kanske man kan gjuta sitt egna betongbord och sedan använda dessa ben? Blir det för tungt kanske? Snyggt hade det nog blivit i alla fall!

Snart ska jag åka in till stan för att träffa lilltjejen igen! Sen blir det nog ett bra pass på gymmet. Jag gillar när jag är i stan, blir så mycket enklare att träna än att jag ska åka hemifrån, det tar ju ändå 45 minuter dörr till dörr. Seeegt. Men jag trivs bra på World class och kommer fortsätta hänga där. Får helt enkelt skaffa mig ett jobb och en lya i närheten. (lätt att snacka)
Dags för lite äggröra! 
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar