13.4.11

13/4

Idag jobbade jag som sagt på Designhouse. Ingen jävel kom och hälsade på mig. Kul, verkligen. Har ni haft en bra dag? 

Idag skulle jag och Jasmina tränat men min käre vän var tvungen att fixa lite grejer så det blev lite på bandet och några maskiner för min del, kände mig inte alls stark idag. Nu får det bli ändring! Imorgon är det dags för statoil-jobbet igen. Dock blir det inte på Norrmalmstorg som jag tidigare sagt utan de har bytt till Medborgarplatsen. Så gott folk som jobbar eller håller till i närheten av medborgarplatsen, kom förbi för en kopp kaffe! Jag bjuder ;)

Asså, jag åt precis två chokladbitar... WHY ANNA WHY????? Jag är ju suuperduktig annars men så bara slank dom ner. Usch, känns som jag precis gick upp 5kg på det där. Har blivit lite smått besatt av vad jag käkar, men jag gillar det samtidigt för det är det enda som gör att jag kan hålla det. Att vara lite småbesatt är helt okej, så länge det inte går överstyr.
töt tjockis


Nu ligger jag i sängen med en kopp thé i handen, började precis kolla på Blue bloods, verkar ganska bra faktiskt!

Kolla bilderna nedan, tror bilden högst upp är tagen för drygt ett år sedan och den andra idag, mitt hår växer rätt snabbt alltså! Vi har, sedan första bilden, fått luckor i köket också haha.. härligt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar