16.4.11

When sun goes down

Jag älskar Sverige, på våren och sommaren. Det är helt sjukt vad ett land kan vakna upp när solen är framme. Jobbade som sagt på Medborgarplatsen igår, det var helt sjukt. Var kommer alla människor ifrån? Heeelt fullt överallt. Alla uteserveringar var fulla från det att solen gick upp ungefär, nej men efter elva började alla uteserveringar få mycket att göra. För det första, är det ingen som jobbar? För det andra, var fan håller alla dessa människor hus när solen inte är framme? Haha. Hur som helst så är det underbart att se alla glada människor! Love it!
Idag är det mulet, rätt bra för mitt sönderbrända ansikte. Har aldrig någonsin fått en såhär ful bränna. Jag har alltid hört att man får en snyggare bränna om man går runt, den teorin dödade jag igår. När man får solen på ansiktet uppifrån i 8h så får man INTE en snygg bränna. Ser ut som jag har solat med glasögon eller att jag smörjt in mig med solkräm på vissa ställen i ansiktet men missat det mesta. Så ett tips från coachen, ligg ner när ni solar!
I alla fall så kommer det nog vara lugnare idag, eller ja, det är ju lördag men jag tror många är bakfulla från spontanfyllan igår, samt att svenska folket blir skygga när solen inte är framme. 



Ikväll blir det nog en sväng på stan. Natti flyttar ju till Oslo på tisdag så det är ju värt att fira... haha. Ska försöka styra något bra och trevligt innan så att det blir en mer ekonomisk utgång när man har en budget för kvällen på ca 0:-. Tragiskt men sant. Ska försöka fixa fram några kr så att det blir någon fart på det hela haha. Någon som vill låna ut till nästa vecka? ;)



Ses på Medis! Om inte, så i vimlet ikväll! Hej på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar