19.4.11

Underbara tisdag

Morgonen började som sagt med morgonmöte på Dhs. Fick träffa de andra kollegorna som jag inte träffat än, mycket trevliga verkar de vara.
Efter det strosade jag runt på stan i måånga timmar. Blev inte att jag åkte till Jenny då hon var i Sollentuna, dissen ja. Spanade in lite födelsedagspresenter som jag önskat mig. Helt okej att fönstershoppa faktiskt.
Hittade ett par skor från Nilson som jag veeerkligen vill ha. Riktigt snygga, och precis sådana jag letat efter en längre tid!

Sen hittade jag BYXORNA! Jag har letat efter liknande i ca 2 år, utan att överdriva. Från Filippa K. Så det blir nog faktiskt det första jag unnar mig när jag får lön!
När jag strosat runt ett tag möter jag upp Olivia som var med en liten bebis. Jag gick och hämtade lilltjejen så hängde vi alla fyra. Är det unge man ska skaffa sig för att få ragg eller? Inte fått så mycket uppmärksamhet på länge som när man går runt med barnvagn. Glöm hundtricket, här kör vi barntricket!


Vi hälsade på Emelie och hennes fina kollegor på Filippa K också. Jag bor typ i den butiken haha.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar