22.4.11

Regn?

Här trodde jag att det skulle vara "rekordvärme", "strålande sol hela påsken", "superväder i påsk"... osv som alla tidningar och väderprognoser sagt, men icke. Mig gör det egentligen inte så jättemycket men man blir ju alltid med taggad av fint väder oavsett om du ska vara ute eller inne. Sen tycker jag synd om min kära vänner som är lediga och har laddat upp med bikini och sololja, Jasmina, du får nog lägga ner sololjan igen. Haha. Stackars er alla. Förhoppningsvis spricker det upp så småningom. Klockan är ju bara halv nio!

Nu ska jag snart iväg till Media Markt i Barkaby och jobba. Jag jobbar inte på mm i vanliga fall utan endast denna helgen då vi är där med Kinect. Så om ni vill spela Kinect eller bara hälsa på mig så är det fritt fram!

Min frukost idag blev lyxig! För mig i alla fall. Två kokta ägg, ruccola, majo och en halv tomat. Blev lite inspirerad av gårdagens middag. Mmmmmmmm!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar