8.4.11

Hola

Igår jobbade jag först med statoil-kaffet och sen direkt vidare för att vara med lilltjejen. Igår var det en SYNDARDAG!!!! Fy fy fy fy Anna, jag har haft sån sjuk ångest faktiskt! Till lunch käkade jag fildegspaj (som dock var väldigt god) och sen när jag fikade med Olivia så var jag liksom ändå igång så när hon valde en vääldigt god sak från menyn så kunde jag bara inte vara sämre så jag tog mig en mazarin. Men det tog inte slut där. Jag köpte en kanelbulle till lilltjejen men den orkade hon inte äta upp... ja ni förstår. Fy mig! Jaaja men det hela resulterade i ett panikbesök på gymmet. Lyckades springa 30 minuter i sträck (heeelt sjukt, jag som bara lyckats med 15min max innan) plus tio minuter powerwalk. Så jag hoppas jag brände bort det jag precis syndat. Usch.
På vägen hem mötte jag upp min syster Jenny, det var länge sen jag träffade henne så det var mysigt! 

Väl hemma så var jag sååå trött. Blev lite blomkålsris med wokgrönsaker. Sen raka vägen till sängen.

Nu sitter jag här och äter avokado och keso med lite valnötter, back on track. Fint väder är det också! Härligt, jag jobba ju ute hela dagarna. Idag bär det av till Kungsträdgården. KOM KOM!

Fick precis reda på att min vapendragare Natti lämnar mig för Oslo i maj månad. Både kul och tråkigt. Roligt för henne och för mig när jag har någon att hälsa på, tråkigt att hon drar. Men men, jag har ju klarat det förut när hon drog till Barcelona så det ska nog gå bra haha.







Det finns nog inget jag inte gjort med natti haha... Jajaaaaa, ha en bra daag för fan, njut av solen! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar