14.4.11

Kärleksbrev

Ja, som ni sett på tidigare bilder så är vi inte jättesnygga i våra statoiloutfits. Chansen för att få ragg är inte jättestor. Men, idag på medis så kommer det fram en trevlig kille som snackar med min kollega Jennifer ett tag. Lite senare kommer han tillbaka och vill ha en till kaffe. Jag kände på en gång på mig att han skulle fråga om hennes nummer eller något i den stilen. Istället ger han henne ett brev och säger: Här är ett brev till dig, och du får inte läsa det nu utan får vänta tills du kommer hem!
Självklart var vi inte sena med att kolla vad som stod och så var det världens kärleksbrev typ. Haha.. sååå söt.
Men det är ju härligt ändå, jag får en 50-årig psykopat som ragg medan Jennifer får en söt kille i vår ålder som skrev kärleksbrev. Livet är hårt. Imorgon lägger jag på charmen, finlandssvenskan och släpper ut håret. Jag ska också få kärleksbrev!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar