6.4.11

God kväll

Började dagen med att hänga med lilltjejen igen. Lite favorit i repris från gårdagen, alltså gunga i humlan och stros på stan. Efter det tränade jag, även där samma som gårdagen bara att jag slutade med lite boxning. Gillar att de fixat ett boxningsrum. Mycket bra gym!

När jag kom hem till mamma så står det sjukt många skor i hallen. Min bror hade fyra kompisar med tillhörande spanjorer på besök haha. Man fick inte sänkt självförtroende när man klev in i det rummet precis. Det kanske är i Spanien man ska bo =)

Efter det  blev det middag och mys med Carina. Hon är en person som jag lärde känna för kanske fem år sedan. Vi ses sällan men det känns alltid som att det var igår när vi väl hänger. Sånt gillar vi! 





Imorgon kommer jag först vara i hammarby sjöstad för att dela ut kaffe och sedan utanför tv4-huset. Så är ni kaffesugna (färskmalda, ekologiska arabicabönor samt robustabönor) så får ni pallra er dit! Efter det så ska jag träffa lilltjejen igen. Jag gillar verkligen att vara med henne. Däremot pratade jag med min mor igår. Funderar på om jag faktiskt vill ha barn. Jag älskar barn och skulle vara en sjukt bra mamma (joo det skulle jag) men vet inte om man vill "offra" så mycket tid och ork på en unge?! När/om man väl får en rackare så skulle man nog inte tänka så, allt skulle antagligen vara värt att offra men just nu känns det som att jag inte kommer vilja ha barn. Imorgon känner jag säkert annorlunda. Sån är jag. 

Nej, dags att sova, upp ca 5.30 imorgon. Hajjar inte hur ni vanliga människor pallar er upp så tidigt varje morgon?! Imponerad är ett ord jag gärna använder i detta sammanhang. 

(Förresten Ewa; Det vet du, haha.)

Nog om mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar