1.4.11

Statoil

Idag har jag som sagt jobbat med att dela ut statoils kaffe. Soft jobb, men hade varit betydligt mycket trevligare med lite sol och några grader varmare. Fyyy vad vi frös! Dessvärre dricker jag ju inte kaffe heller så jag kunde inte varma mig med det. Imorgon blir det trippla lager med kläder! Och ni som inte har nåt för er, kom till heron city typ. Va fan ni skulle göra där får ni själva ta reda på men jag kommer vara där runt 11 och stanna till ca 17!

Jag och min kära kollega Jennifer underhöll oss iaf med att ta kort på varandra framför vår uuursnygga bil.
Ps. Den går sjukt snabbt! Hela 50km/h... i nerförsbacke. 25 km/h i uppförsbacke.. fick en hel del sköna omkörningar på 70vägen haha.



Nu ska jag ta mig en bit mörk choklad (jaa, jag måste säga att den var mörk så att ni inte tror att jag misslyckats med mitt mission) och kolla på bigbrother avsnittet från igår hah. Sån tönt jag är!
Hoppas ni alla har en trevlig kväll. Ta en sup i mitt namn också, det skulle varma. Tack och adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar